Thursday 23 June 2011



cinta . ape tuh ? haha . aku pelik dngn diri aku ni . kenape cepat sngt sayang org ? tp akhir nya aku kecewa . haa ini aku ade 1 cerita . aku ade sayang seorg ni . nama dia s***** :) aku memang tunggu dia dah lame sangt . dari dia coup ngn bf dia yg lame tuh . smpai skrg . satu hari tuh aku dapat tahu yg die dah putus ngn bf die . weeeeee ^^ suka nyaa aku ^^ tp aku cover line ^^ tak nk bg die perasan . aku usha die . usha die . tp . 1 hari tuh . die berkate . die dah taken --' ! :") aku hanye mampu menangis sambil tersenyum jela :) haha . sebernanya . dah 2tahunsetengah aku carik ape itu erti cinta . selepas kejadian itu . datang pulak ex aku . dia yang mengajar aku ape itu erti cintaa :) skrg . baru aku fhm cinta tu ape . :) thanx to her :) skrg ni , aku rase lebih selesa kod single :) coz . aku dah serik dengan semua ini . ni semua 1 iktibar . jangan menaruh harapan yang tinggi kat seseorg perempuan tuhh :) kalau tak dapat . kita yang akan kecewa :) aku amik ini semua sebagai 1 pengajaran bagi diri aku :) aku tak kesah semua ini . coz ade org dibelakang aku yang membawa aku kejalan yang lurus ! HAHAHHA ! kawan-2 . ibu papa ^^ terutama sekali . elys ^^ adek kesayangan aku tuh . dia bnyk merubahkan diri aku . dan die yg selalu naik kan semangat aku walau ape pun terjadik . die sanggup susah senang bersama aku . adek ^^ abg sayang adek tauu ^^ hee . kawan-2 semua . thanx okee :) sorry . bnyk sngt nama nk sebut . HAHA ! btw :) iloveyou semua :')

No comments:

Post a Comment